Aktualności

Miło nam poinformować, że nasze Towarzystwo po raz drugi zostało zakwalifikowane do Programu Żywnościowy SOS 2 organizowanego przez Fundację Biedronki.
W ramach programu dostaliśmy e-kody o wartości 50 tys. złotych do wydania w sieci sklepów Biedronki, to wyróżnienie jest ogromnym wsparciem dla naszych Podopiecznych.
SERDECZNIE DZIĘKUJEMY
programu Fundacji Biedronki „Żywnościowy SOS”. Fundacja Biedronki w czasach wysokiej
inflacji i wojny w Ukrainie pomaga innym organizacjom charytatywnym. Otrzymaliśmy od
niej e-Kod o wartości 48.000,00 zł, za które możemy kupić żywność dla potrzebujących. Wartość
całego programu Fundacji Biedronki przekracza 5 mln zł. To dla nas ogromne wsparcie, za
które serdecznie dziękujemy!
Jesteś po wypadku?
Po wypadku nie możesz już pracować w dotychczasowym zawodzie? Chcesz zacząć
normalnie żyć i ułożyć wszystko na nowo, ale nie wiesz jak wrócić do pracy?
Pomożemy Ci się przekwalifikować i znaleźć nową pracę!
Skorzystaj z bezpłatnej oferty PFRON realizowanej w Ośrodkach Rehabilitacji Kompleksowej.
W Ośrodku zdobędziesz nowy zawód dostosowany do twoich obecnych możliwości
zdrowotnych. Polepszysz również swój stan zdrowia korzystając z rehabilitacji. Na
zakończenie zespół ekspertów pomoże Ci znaleźć pracę.
Wykorzystaj swoją szansę i napisz historię swojego życia na nowo!
Wszelkich informacji udzielamy pod numerem telefonu:
(22)50 55 600 oraz 882 789 258, email: aulak@pfron.org.pl
E-mail: ORK@PFRON.ORG.PL
Strona: rehabilitacjakompleksowa.pfron.org.pl
Materiał prasowy: PFRON
06.06.2024
Dziś zapanowała u nas prawdziwie świąteczna atmosfera
Mieliśmy gościa… Przybył ze świątecznymi upominkami dla naszych podopiecznych
Widzicie, jak radość maluje się na ich twarzach podczas rozdawania prezentów?
To chwile, które na długo pozostaną w naszych sercach!
[do załączenia zdjęcia z rozdawania paczek]
@Fundacja Biedronki – dziękujemy za paczki!
06.12.2023
"Radosne Święta z Fundacją Biedronki” edycja 2023W tym roku Św. Mikołaj nie zapomniał również o naszych Podopiecznych, dzięki Fundacji Biedronki ten dzień był wyjątkowy,
mogliśmy przygotować ponad 100 paczek prezentowych.
DZIĘKUJEMY !!!
07.11.2023
Mamy przyjemność poinformować, że decyzją Kapituły Konkursu „Razem Dla Seniorów” znaleźliśmy się w gronie laureatów 2. Edycji Konkursu w kategorii Dla Seniorów.7 listopada 2023r w Pałacu Prezydenckim na Gali Finałowej odebraliśmy nagrodę wręczaną przez Małżonkę Prezydenta RP Panią Agatę Kornhauser-Dudę.
Nagroda ta jest dla nas Ogromnym wyróżnieniem i docenieniem naszej codziennej pracy na rzecz ludzi potrzebujących i Seniorów.
Jeszcze raz SERDECZNIE DZIĘKUJEMY.
10.11.2022
30.09.2021
30.06.2021
WARSZTATY KULINARNE
TPBA w Sanoku informuje, że w dniach 6,12,20,28 lipca 2021 w godz. 9:00-11:00, 11:00-13:00 i 13:00-15:00 w budynku przy ul. Hetmańskiej 11 w Sanoku , odbędą się spotkania kulinarne jako działania towarzyszące w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014 - 2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebującym w Podprogramie 2020
Oferta kierowana jest do uczestników ww. programu. W ramach spotkań uczestnicy zapoznają się z zasadami prawidłowego żywienia.
Udział w spotkaniach jest bezpłatny.
Zapraszamy!
21.06.2021
TPBA Koło w Sanoku informuje, że w dniu 25 czerwca 2021 w godz. 9:00-11:00 , 11:00-13:00, 13:00-15:00 w przy ul. Hetmańskiej 11 w Sanoku , odbędą się warsztaty kulinarne w plenerze jako działania towarzyszące w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014 - 2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebującym w Podprogramie 2020
Oferta kierowana jest do uczestników ww. programu. W ramach warsztatów uczestnicy zapoznają się z zasadami prawidłowego żywienia.
Udział w warsztatach jest bezpłatny.
Zapraszamy!
09.06.2021
WARSZTATY KULINARNE
TPBA Koło w Sanoku informuje, że w dniu 15 czerwca 2021 w godz. 9:00-11:00 , 11:00-13:00, 13:00-15:00 w przy ul. Hetmańskiej 11 w Sanoku , odbędą się warsztaty kulinarne w plenerze jako działania towarzyszące w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014 - 2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebującym w Podprogramie 2020Oferta kierowana jest do uczestników ww. programu. W ramach warsztatów uczestnicy zapoznają się z zasadami prawidłowego żywienia.
Udział w warsztatach jest bezpłatny.
Zapraszamy!
21.07.2020
WARSZTATY KULINARNE
Towarzystwo Pomocy Brata Alberta Koło w Sanoku informuje, że w dniu 28 lipca 2020 roku w godz. 9:00-11:00, 11:00-13:00 oraz 13:00-15:00 w Sanoku ul.Hetmańska 11 odbędą się warsztaty kulinarne jako działanie towarzyszące w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014 - 2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebującym w Podprogramie 2019Oferta kierowana jest do uczestników ww. programu. W ramach warsztatów uczestnicy zapoznają się z zasadami prawidłowego żywienia. Udział w warsztatach jest bezpłatny.
Zapraszamy!
10.07.2020
WARSZTATY KULINARNE

Oferta kierowana jest do uczestników ww. programu. W ramach warsztatów uczestnicy zapoznają się z zasadami prawidłowego żywienia. Udział w warsztatach jest bezpłatny.
Zapraszamy!
15.07.2019
1. Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Koło w Sanoku z terenu województwa podkarpackiego przy współpracy Bankiem Żywności w Rzeszowie realizowała/ło Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa Podprogram 2018 współfinasowany z Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebującym, którego celem było zapewnienie najuboższym mieszkańcom Polski pomocy żywnościowej oraz uczestnictwa w działaniach w ramach środków towarzyszących w okresie wrzesień 2018 – czerwiec 2019.
2. Osoby potrzebujące otrzymały bezpłatnie artykuły spożywcze:
• warzywne i owocowe (groszek z marchewką, fasola biała, koncentrat pomidorowy, buraczki wiórki, powidła śliwkowe);
• skrobiowe (makaron jajeczny, makaron kukurydziany bezglutenowy, ryż biały, kasza gryczana, herbatniki maślane),
• mleczne (mleko UHT, ser podpuszczkowy dojrzewający),
• mięsne (szynka drobiowa, szynka wieprzowa mielona, pasztet wieprzowy, kabanosy wieprzowe, filet z makreli w oleju),
• cukier (cukier biały, miód wielokwiatowy),
• tłuszcze (olej rzepakowy),
• dania gotowe (gołąbki w sosie pomidorowym).
2. Pomoc żywnościowa trafiła do 200 osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej z terenu województwa podkarpackiego
3. Wydaliśmy osobom potrzebującym:
o 6,8454 ton żywności;
o 0 paczek żywnościowych;
o 2903 posiłków;
15.02.2019
05.11.2018
Każdy gest, nawet najdrobniejszy… zmienia świat,
czyjś świat.
PODZIĘKOWANIE
Prezes, zarząd oraz pracownicy Towarzystwa Pomocy im. Św. Brata Alberta Koło
w Sanoku składają serdeczne podziękowania wszystkim wolontariuszom za udział
w kweście organizowanej w dniu Wszystkich Świętych.
Państwa wrażliwość i bezinteresowna troska o los najuboższych ludzi budzą nasz największy szacunek.
Dziękując za okazaną pomoc życzymy, aby każdy dobry uczynek dawał Wam dużo satysfakcji i motywacji do dalszego działania.
Prezes
Alicja Kocyłowska
07.08.2018
27.11.2017
Konkurs na stanowisko Kierownika NZOZ im. Św. Brata Alberta w Sanoku
16.11.2017
Rostrzygnięcie zamówienia
Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Koło w Sanoku dziękując za udział w postępowaniu informuje, że zamówienie publiczne pod nazwą wykonanie audytu powykonawczego robót budowlanych, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, zostało rozstrzygnięte. Wobec powyższego w załączeniu przesyłamy ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
07.11.2017
Zaproszenie do składania ofert
Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Koło w Sanoku zaprasza do składania ofert na wykonanie audytu powykonawczego robót budowlanych zadania pn. „Zwiększenie efektywności energetycznej w Schronisku Domu Inwalidy Bezdomnego w Sanoku poprzez głęboką modernizacją energetyczną wraz z wymianą oświetlenia” finansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.Pełne ogłoszenie w załączeniu.
1. Zapytanie ofertowe
2. Formularz ofertowy
3. Projekt umowy
4. Wykaz usług
25.10.2017
Podziękowanie
W imieniu wszystkich beneficjentów pragniemy serdecznie podziękować Fundacji PBS Pomagam Za okazane wsparcie finansowe, dzięki któremu został zakupiony asortyment medyczny. Pomoc jaką otrzymaliśmy traktujemy jako wyraz dobroci i chęci pomocy potrzebującym.
W imieniu wszystkich Podopiecznych Towarzystwa Pomocy im. św. Brata Alberta Koło w Sanoku Prezes Alicja Kocyłowska
8.09.2017
Schronisko dla bezdomnych Dom Inwalidy Bezdomnego zmienia się na lepsze dzięki unijnym funduszom
Prace na placu budowy już trwają. Ich całkowity koszt to ponad 1 mln złotych.
„Mimo termomodernizacji Dom Inwalidy Bezdomnego nadal funkcjonuje normalnie,
a inwestycja nie pociągnęła za sobą konieczności przeniesienia lub zawieszenia działalności Schroniska. Wykonawca zobowiązany jest bowiem do prowadzenia robót budowlano-montażowych w taki sposób, aby możliwe było bezpieczne użytkowanie przy prowadzeniu robót związanych z termomodernizacją” – mówi prezes Towarzystwa Alicja Kocyłowska .
Wykonawca uzgadnia również z prowadzącymi ośrodek termin realizacji robót mogących zakłócać funkcjonowanie ośrodka, szczególnie tych robót , które powodują nadmierny hałas i zapylenie.
„Celem termomodernizacji jest zmniejszenie zapotrzebowania na energię i w tym samym obniżenie kosztów związanych z funkcjonowaniem budynku Schroniska; podniesienie komfortu mieszkańców i użytkowników dzięki stabilizacji warunków cieplnych w budynku; promowanie idei oszczędności energii oraz ochrony środowiska poprzez stosowanie zabiegów energooszczędnych i OZE
w budynkach użyteczności publicznej; poprawa ogólnej estetyki budynku oraz zmniejszenie emisji CO2” – mówi prezes Towarzystwa Alicja Kocyłowska.
Na załączonych fotografiach widoczne są roboty budowlane na Schronisku.
Przed termomodernizacją ściana północna
Gotowa elewacja na ścianie południowej
Projekt pn. ”Zwiększenie efektywności energetycznej w Schronisku Domu Inwalidy Bezdomnego w Sanoku poprzez głęboką modernizację energetyczną budynku wraz z wymianą oświetlenia” finansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej III Czysta energia, działania 3.2 Modernizacja energetyczna budynków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
– umowa nr RPPK.03.02.00-18-0049/16
19.06.2017
Rostrzygnięcie zamówienia
Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Koło w Sanoku dziękując za udział w postępowaniu informuje, że zamówienie publiczne pod nazwą Wykonanie Skróconego Studium Wykonalności ogłoszone dnia 12.06.2017r. zostało rozstrzygnięte. Wobec powyższego w załączeniu przesyłamy ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
14.06.2017
Rostrzygnięcie zamówienia
Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Koło w Sanoku dziękując za udział w postępowaniu informuje, że zamówienie publiczne pod nazwą „Budowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego” ogłoszone dnia 12.05.2017r. zostało rozstrzygnięte. Wobec powyższego w załączeniu przesyłamy ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
12.06.2017
Studium wykonalności - zaproszenie do składania ofert
Towarzystwo Pomocy im. św Brata Alberta Koło w Sanoku zaprasza do składania ofert na opracowanie skróconego Studium Wykonalności.Pełne ogłoszenie w załączeniu.
29.05.2017
Uroczyste podpisanie umowy na termomodernizację Schroniska
W dniu 25.05.2017roku w Sanoku doszło do uroczystego podpisania umowy zawartej pomiędzy Towarzystwem Pomocy im. św. Brata Alberta Koło w Sanoku a firmą ŚMIAŁ-BUD Robert Śmiałecki. W imieniu Towarzystwa umowę podpisali Prezes stowarzyszenia Pani Alicja Kocyłowska oraz wiceprezes Pan Krzysztof Sośnicki, a ze strony wykonawcy Właściciel Pan Robert Śmiałecki.Umowa, zawarta do 30.11.2017roku, dotyczy zlecenia wykonania robót budowlanych dla zadania pn. "Zwiększenie efektywności energetycznej w Schronisku domu Inwalidy Bezdomnego w Sanoku poprzez głęboką modernizację energetyczną wraz z wymianą oświetlenia". Na realizację tego zadania Towarzystwo otrzymało dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, działania 3.2 Modernizacja energetyczna budynków.
Projekt pn. „Zwiększenie efektywności energetycznej w Schronisku Domu Inwalidy Bezdomnego w Sanoku poprzez głęboką modernizację energetyczną budynku wraz z wymianą oświetlenia": ma na celu zwiększenie efektywności energetycznej budynków na terenie Gminy Miasta Sanoka poprzez głęboką termomodernizację Schroniska Domu Inwalidy Bezdomnego w Sanoku.
Cele szczegółowe dla projektu obejmują:
• zmniejszenie zapotrzebowania na energię i w tym samym obniżenie kosztów związanych z funkcjonowaniem budynku,
• podniesienie komfortu mieszkańców i użytkowników dzięki stabilizacji warunków cieplnych w budynku,
• promowanie idei oszczędności energii oraz ochrony środowiska poprzez stosowanie zabiegów energooszczędnych i OZE w budynkach użyteczności publicznej,
• poprawa ogólnej estetyki budynku,
• zmniejszenie emisji CO2.
Wnioskodawcą niniejszego projektu jest Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Koło w Sanoku, posiadające statut Organizacji Pożytku Publicznego. Przedmiotem inwestycji jest głęboka modernizacja budynku Schroniska Domu Inwalidy Bezdomnego w Sanoku polegająca na:
• ociepleniu budynku w zakresie ścian, stropodachu, podłogi oraz okien i drzwi.
• budowie systemu wentylacji i klimatyzacji,
• modernizacji systemu centralnego ogrzewania,
• montażu kolektora słonecznego,
• montażu paneli fotowoltaicznych oraz wymianie żarówek na LED.
Wartość projektu ogółem wynosi 1.236.548,20 zł, z czego otrzymane dofinansowanie to kwota 1.048.856,18 zł, wkład własny projektu 187.692,32 zł.
17.05.2017
OGŁOSZENIE o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dziękując za udział w postępowaniu informujemy, że zamówienie publiczne pod nazwą "Zwiększenie efektywności energetycznej Schroniska Domu Inwalidy Bezdomnego w Sanoku" ogłoszone dnia 03.04.2017r. zostało rozstrzygnięte. Wobec powyższego w załączeniu przesyłamy ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
1. Ogloszenie
12.05.2017
Zapytanie ofertowe na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Koło w Sanoku zaprasza do składania ofert na opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych pozwoleń dla inwestycji pn. "Budowa Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Sanoku"Pełne ogłoszenie w załączeniu.
03.04.2017
Zapytanie ofertowe na roboty budowlaneTowarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Koło w Sanoku zaprasza do składania ofert na wykonanie robót budowlanych zadania pn. „Zwiększenie efektywności energetycznej w Schronisku Domu Inwalidy Bezdomnego w Sanoku poprzez głęboką modernizacją energetyczną wraz z wymianą oświetlenia” finansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Pełne ogłoszenie w załączeniu.
3. Oświadczenie
5. Wykaz osób
9. Klasyfikacja Schroniska PKOB
06.03.2017
Unieważnienie postępowania.
Dotyczy: zapytania ofertowego na wykonanie robót budowlanych
Zamawiający – Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Koło w Sanoku zawiadamia o unieważnieniu postępowania w trybie zapytania ofertowego na wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. „Zwiększenie efektywności energetycznej w Schronisku Domu Inwalidy Bezdomnego w Sanoku poprzez głęboką modernizację energetyczną wraz z wymianą oświetlenia”
Więcej informacji w załączeniu.
Załącznik: Unieważnienie postępowiania
28.02.2017
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Dotyczy: zapytania ofertowego na dostawę materiałów promocyjnych
Zawiadomienie o wyborze oferty
20.02.2017
Informacja z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Informacja z otwarcia ofert postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem było wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Zwiększenie efektywności energetycznej Schroniska Domu Inwalidy Bezdomnego w Sanoku"
Informacja z otwarcia ofert 20.02.2017
15.02.2017
Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów promocyjnych
Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Koło w Sanoku zaprasza do składania ofert na dostawę materiałów promocyjnych dla zadaniu pn. „Zwiększenie efektywności energetycznej
w Schronisku Domu Inwalidy Bezdomnego w Sanoku poprzez głęboką modernizacją energetyczną wraz z wymianą oświetlenia” finansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Pełne ogłoszenie w załączeniu.
Załączniki:
1. Zapytanie ofertowe, formularz ofertowy, wzór umowy
2. Formularz ofertowy - do edycji
19.01.2017
Zapytanie ofertowe na roboty budowlane - aktualizacja 30.01.2017
Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Koło w Sanoku zaprasza do składania ofert na wykonanie robót budowlanych zadania pn. „Zwiększenie efektywności energetycznej w Schronisku Domu Inwalidy Bezdomnego w Sanoku poprzez głęboką modernizacją energetyczną wraz z wymianą oświetlenia” finansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.Pełne ogłoszenie w załączeniu.
3. Oświadczenie
4. Wykaz usług
5. Wykaz osób
7. Kosztorys
9. Dokumentacja techniczna - uzupełnienie
10. Odpowiedzi na zapytania - 30.01.2017
11. Zmiany do tresci zapyt ofert - 30.01.2017
12. Ujednolicone zapytanie - aktualizacja z dnia 30.01.2017
13. Odpowiedź na zapytania - 07.02.2017r.
14. Odpowiedzi na zapytanie nr 1 - 10.02.2017r.15. Odpowiedzi na zapytanie nr 2 - 10.02.2017r.
16. Odpowiedzi na zapytania - 13.02.2017
09.01.2017
Zawiadomienie o wyborze najkorzytniejzej oferty z potstępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Dotyczy: zapytanie ofertowego na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
20.12.2016L.dz.. 200/2016 Sanok, dnia 20.12.2016r.
Zapytanie ofertowe
Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Koło w Sanoku zaprasza do składania ofert na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych na zadaniu pn. „Zwiększenie efektywności energetycznej w Schronisku Domu Inwalidy Bezdomnego w Sanoku poprzez głęboką modernizacją energetyczną wraz z wymianą oświetlenia” finansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 .
1. Nazwa i adres Zamawiającego.
Towarzystwo Pomocy im. Św. Brata Alberta Koło w Sanoku
ul. Hetmańska 11, 38-500 Sanok
Tel. 13 46 45 745
Fax. 13 46 45 745
bratalbertsanok@gmail.com
Godziny pracy: pn – pt: 7.00 – 15.00
2. Rodzaj zamówienia: dostawy / usługi / roboty budowlane.
3. Nazwa zamówienia.
Nadzór inwestorski
4. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski, całego procesu inwestycyjnego
we wszystkich branżach wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej
i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zadania w ramach projektu finansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 pn. „Zwiększenie efektywności energetycznej w Schronisku Domu Inwalidy Bezdomnego w Sanoku poprzez głęboką modernizacją energetyczną wraz z wymianą oświetlenia” - umowa o dofinansowanie
nr RPPK.03.02.00-18-0049/16-00.
Zakres prac budowlanych:
• ocieplenie budynku w zakresie ścian, stropodachu, podłogi oraz okien i drzwi,
• budowę systemu wentylacji i klimatyzacji,
• montaż kolektora słonecznego i paneli fotowoltaicznych (dach budynku
oraz słup wolnostojący),
• modernizację systemu centralnego ogrzewania,
• wymiana żarówek na LED.
Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dostępna jest na stronie Zamawiającego http://www.tpba.sanok.pl/aktualnosci.html oraz w siebie Zamawiającego, jak również na prośbę Wykonawcy skany mogą zostać wysłana pocztą elektroniczną.
Nadzór należy pełnić zgodnie z ustawą Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz w zakresie
i w sposób określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.
5. Termin wykonania zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w okresie wykonywania inwestycji będącej przedmiotem nadzoru inwestorskiego oraz usunięcia usterek, włącznie z udziałem w odbiorze po usterkowym i gwarancyjnym.
Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy – w dniu przekazania terenu budowy wraz z całą dokumentacją projektową.
Planowany termin realizacji prac budowlanych od 01.02.2017r. do 30.11.2017r.
6. Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) i sposób oceny.
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. |
Kryterium |
Znaczenie kryterium (w %) |
1 |
Cena |
100 % |
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena oferty najtańszej / Cena badanej oferty x 100% = liczba punktów
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc
po przecinku. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z największą ilością punktów.
7. Warunki udziału w postępowaniu.
• Posiadanie uprawnień do wykonywania nadzoru inwestorskiego bez ograniczeń w branży budowlanej w specjalnościach zgodnych z zakresem prac budowlanych:
- konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w realizacji budowy jako inspektor nadzoru/kierownik budowy przy wznoszeniu/pracach budowlanych min. jednego budynku o całkowitej wartości robót budowlanych co najmniej 1 000 000,00 zł brutto,
- sanitarnej - wymaga się posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych oraz posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w realizacji budowy jako inspektor nadzoru/kierownik budowy przy wznoszeniu/pracach budowlanych min. jednego budynku o całkowitej wartości robót budowlanych co najmniej 1 000 000,00 zł brutto,
- elektrycznej - wymaga się posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w realizacji budowy jako inspektor nadzoru/kierownik budowy przy wznoszeniu/pracach budowlanych min. jednego budynku o całkowitej wartości robót budowlanych co najmniej 1 000 000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane lub wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo
do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. O zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisem w Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania. Złoży wykaz osób stanowiący Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania oraz załączy aktualne dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem)
• Posiadania wiedzy i doświadczenia
Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wykaże,
że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu złożenia ofert w niniejszym zapytaniu wykonał z należytą starannością co najmniej jedną usługę obejmującą swym zakresem sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w budynkach użyteczności publicznej na kwotę minimum 1 000 000,00 zł brutto. Przy czym Wykonawca musi wykazać spełnienie tego warunku przez inspektorów nadzoru każdej z branż oddzielnie.
Wykonawca celem wykazania spełnienia warunku jest zobowiązany załączyć do oferty wykaz usług według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania oraz poświadczenie (np. referencje) należytego wykonania każdej z wykazanych usług (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem)
• Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisem w Formularz ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania.
Dokumentacja dotycząca postępowania dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.tpba.sanok.pl/aktualnosci.html
8. Sposób obliczenia ceny ofertowej.
Przedłożona oferta cenowa powinna zawierać ostateczną cenę obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia niezbędne do jego wykonania,
w tym podatki i opłaty związane z realizacją zamówienia, w tym podatek VAT – dotyczy podmiotów będących podatnikiem podatku VAT.
Cenę oferty należy umieścić w formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik
do niniejszego zapytania.
Wszelkich obliczeń należy dokonać z dokładnością do pełnych groszy z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się,
a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
Cena ofertowa nie podlega zmianie po złożeniu oferty.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
9. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę według załączonego wzoru należy złożyć do Towarzystwa Pomocy
im. Św. Brata Alberta Koło w Sanoku ul. Hetmańska 11, 38-500 Sanok, I piętro,
pokój nr 30 w terminie do 29.12.2016r. do godziny 13.00.
Oferty złożone po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
10. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie/zaprezentowanie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 29.12.2016r. o godzinie 14.00 w Towarzystwie Pomocy im. Św. Brata Alberta Koło w Sanoku, ul. Hetmańska 11, 38-500 Sanok, pokój nr 30.
11. Informacja na temat formy składania ofert.
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/by upoważnioną/ne do reprezentacji Wykonawcy.
Dopuszczalne formy składania ofert:
• zamknięta koperta z napisem „Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru”.
• e-mailem na adres bratalbertsanok@gmail.com
• faks 13 46 45 745.
Oferta przesłana drogą elektroniczną winna stanowić skan dokumentów wypełnionych i podpisanych własnoręcznie.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający zastrzega sobie wykonanie zamówienia w sposób kompleksowy.
12. Informacja na temat zakresu wykluczenia.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego
lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej.
• posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji.
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa
lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia
lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
13. Porozumiewanie się Zamawiającego z Wykonawcami.
Ewentualne pytania prosimy kierować pod nr tel. 13 46 45 745 – osobą do kontaktu jest Pani Karolina Rakoczy.
14. Dodatkowe informacje.
• Procedura prowadzona jest w języku polskim.
• Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia procedury bez podania przyczyn.
• Niniejsze zapytanie nie stanowi czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w rozumienia przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych ani nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.
Załączniki:
5. Wykaz osób
18.10.2016
02.10.2016
Program operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014-2020
Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014-2020 jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej
Potrzebującym
Celem Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014 – 2020 jest dotarcie z pomocą żywnościową do grup osób najbardziej potrzebujących w całej Polsce. Od połowy sierpnia 2016 roku rozpoczęła się realizacja Podprogramu 2016, w ramach którego osoby najbardziej potrzebujące
w całej Polsce będą mogły skorzystać ze wsparcia w postaci żywności, jak również możliwości uczestniczenia w różnych działaniach wspierających, edukacyjnych i włączających. Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014 – 2020 jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebującym.
Do końca maja 2017 roku w Towarzystwie Pomocy im. św. Brata Alberta Koło w Sanoku, osoby, które otrzymają skierowanie z Ośrodka Pomocy Społecznej, będą mogły skorzystać ze wsparcia w postaci gorących posiłków.
Oprócz wsparcia żywnościowego, Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Koło w Sanoku realizować będzie cykliczne działania na rzecz włączenia społecznego, tj.: terapie zajęciową, grupowe ogniska integracyjne, spotkania z psychologiem, itp.
O szczegółach informować będziemy na bieżąco. Wsparcie działaniami towarzyszącymi, pozwoli na zwiększenie wymiaru pomocy żywnościowej, która realizowana jest w ramach Programu.
Pomoc żywnościowa, w postaci paczki żywnościowej może być przekazywana do osób spełniających kryteria kwalifikowalności do statusu osoby najbardziej potrzebującej, tj.: osób i rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej, spełniających kryteria określone w art. 7 ustawy o pomocy społecznej i których dochód nie przekracza 150% kryterium dochodowego uprawniającego do skorzystania
z pomocy społecznej (951 zł dla osoby samotnie gospodarującej i 771 zł dla osoby w rodzinie), na podstawie skierowania wystawionego przez właściwy terytorialnie Ośrodek Pomocy Społecznej, lub w przypadku osoby bezdomnej – oświadczenia podpisanego w organizacji.
Organizacja może przyjąć oświadczenia od osób kwalifikujących się do pomocy żywnościowej, każdorazowo jednak kwalifikowalność osób weryfikowana będzie przez Ośrodek Pomocy Społecznej.
Podprogram 2016 jest kontynuacją Podprogramu 2015, w ramach którego Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Koło w Sanoku, objęło wsparciem żywnościowym 279 osób. Obok dystrybucji ciepłych posiłków, prowadzone były również działania aktywizacyjne i na rzecz włączenia społecznego.
Sprawozdanie finansowe
13.01.2016
Zapytanie ofertowe
Informujemy o możliwości złożenia ofert w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, przedmiotem zamówienia jest wykonanie Studium Wykonalności do projektu Towarzystwa Pomocy im. Św. Brata Alberta Koło w Sanoku.
1. Nazwa i adres Zamawiającego.
Towarzystwo Pomocy im. Św. Brata Alberta Koło w Sanoku
ul. Hetmańska 11, 38-500 Sanok
Tel. 13 46 45 745
Fax. 13 46 45 745
bratalbertsanok@gmail.com
Godziny pracy: pn – pt: 7.00 – 15.00
2. Rodzaj zamówienia: usługi
3. Nazwa zamówienia.
Wykonanie Studium Wykonalności dla Schroniska Domu Inwalidy Bezdomnego
w Sanoku.
4. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Studium Wykonalności z uwzględnieniem kryteriów oceny merytorycznej do projektu Towarzystwa Pomocy im. Św. Brata Alberta Koło w Sanoku.
Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje następujące działania: docieplenia budynku, częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wentylacja mechaniczna, budowa klimatyzacji i systemów chłodzących, montaż instalacji fotowoltaicznej, modernizacja / wymiana oświetlenia (zamontowanego na budynku i wewnątrz
na stałe) - w zakresie wynikającym z przeprowadzonego audytu energetycznego.
W ramach projektu przewiduje się przeprowadzenie prac termo modernizacyjnych
dla budynku schroniska Domu Inwalidy Bezdomnego w Sanoku przy ulicy
Hetmańskiej 11. Szacowana wartość działań związanych z modernizacją wynosi
do 2 000 000 PLN.
Przewidywane lata realizacji 2016-2018.
W zakresie przedmiotu zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji. Studium, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny, tak na etapie oceny formalnej
jak i merytorycznej oraz Streszczenie zawierające dane potrzebne do wypełnienia wniosku.
Dokument Studium Wykonalności, który stanowić będzie załącznik do wniosku aplikacyjnego dla projektu należy sporządzić zgodnie z:
• obowiązującymi wytycznymi normującymi zasady aplikowania o środki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020;
• Regulaminem Konkursu w ramach działania 3.2 Modernizacja energetyczna budynków;
• obowiązującymi Wytycznymi IZ RPO WP w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach RPO WP (EFRR),
• obowiązującymi Kryteriami wyboru projektów dla poszczególnych
osi priorytetowych, działań i poddziałań RPO WP 2014-2020 – zakres EFRR;
• innymi wymogami związanymi z charakterem opracowania.
Dokument w wersji papierowej – 3 egzemplarze oraz na nośniku elektronicznym (w wersji edytowalnej, zawierającej otwarte formuły obliczeniowe do wszystkich obliczeń dokonanych w studium wykonalności).
5. Termin wykonania zamówienia.
26 luty 2016
6. Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) i sposób oceny.
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena 100 %
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena oferty najtańszej / Cena badanej oferty x 100% = liczba punktów
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z największą ilością punktów.
7. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę według załączonego wzoru należy złożyć do Towarzystwa Pomocy im. Św. Brata Alberta Koło w Sanoku ul. Hetmańska 11, 38-500 Sanok, I piętro, pokój nr 30 w terminie do 22.01.2016r. do godziny 14.00.
8. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie/zaprezentowanie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 22 stycznia 2016r.o godzinie 14.30 w Towarzystwie Pomocy im. Św. Brata Alberta Koło w Sanoku, ul. Hetmańska 11, 38-500 Sanok, pokój nr 30.
9. Informacja na temat formy składania ofert.
Ofertę należy przygotować według załączonego wzoru.
Wykonawca przedstawi referencję za wykonanie minimum 2 Studiów wykonalności dla projektów infrastrukturalnych, które uzyskały pozytywną końcową ocenę Instytucji udzielającej dofinansowania.
Dopuszczalne formy składania ofert:
• zamknięta koperta z napisem „Oferta na opracowanie Studium wykonalności dla przedsięwzięcia pod nazwą „Kompleksowa termomodernizacja budynku Schroniska Domu Inwalidy Bezdomnego w Sanoku”.
• e-mailem na adres bratalbertsanok@gmail.com
• faks 13 46 45 745.
10. Informacja na temat zakresu wykluczenia.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej.
• posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji.
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
11. Porozumiewanie się Zamawiającego z Wykonawcami.
Ewentualne pytania prosimy kierować pod nr tel. 13 46 45 745 – osoba do kontaktu jest Pani Karolina Rakoczy.
12. Dodatkowe informacje.
• Procedura prowadzona jest w języku polskim.
• Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia procedury bez podania przyczyn.
• Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian zakresu rzeczowego przedsięwzięcia, jeśli na etapie opracowania Studium Wykonalności zaistnieją okoliczności powodujące konieczność zmian, które nie były znane na etapie ogłaszania zapytanie ofertowego.
Załączniki:
Odpowiedź na zapytanie 15.01.2016